Relaunch marki TVN Style
Relaunch marki TVN Style oraz wprowadzenie nowej ramówki będą wsparte kampanią reklamową.
Kampania, która rozpocznie się w połowie kwietnia, ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz zbudowanie wizerunku TVN Style jako kobiecej telewizji o poradnikowym charakterze. Główna część kampanii zostanie zrealizowana w maju.
Media wykorzystane w kampanii to przede wszystkim prasa oraz outdoor. Kampania prasowa obejmie TV guide’y (Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, Tele Świat, To i Owo) oraz prasę kobiecą (m. in. Twój Styl, Claudia, Świat Kobiety, Viva, Przyjaciółka, Tina).
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, która już wcześniej pracowała dla TVN Style przy wprowadzeniu stacji na rynek jesienią 2004 roku. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge.cia.
Relaunch stacji będzie także wspierany działaniami z zakresu Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Relaunch marki TVN Style