Kampania "reWisła" edukuje o znaczeniu wspólnej przestrzeni warszawskiego Urzecza
Startuje kampania edukacyjna "reWisła", która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
Kampania "reWisła" chce pokazać Wisłę i jej Urzecze jako jeden wielki remiks tworzony przez zróżnicowaną społeczność mieszkańców Warszawy.
- Kultura Urzecza stała się trwałym elementem tożsamości mieszkańców Warszawy, a jej dziedzictwo jest wciąż obecne. Przykładem może być dom olęderski na Saskiej Kępie, trytwa, czyli droga poprowadzona na grobli w Wilanowie czy też olęderska nekropolia na Zawadach. Pomimo zaniku historycznej kultury tego regionu, współcześnie stanowi ona inspirację do budowania lokalnej tożsamości, a samo Urzecze staje się atrakcyjne dla przedsięwzięć gospodarczych - mówi Mariusz Raniszewski, ekspert ds. Urzecza.
Dzielnica Wisła z kampanią „reWisła”
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię „reWisła”, w ramach której zachęca i edukuje mieszkańców Warszawy do tworzenia reWisły w świadomy sposób.
- Warszawska Wisła to duma miasta i unikat w skali europejskiej. Żadna europejska stolica nie może pochwalić się rzeką, która integruje mieszkańców miasta niezależnie od ich wieku, płci czy pochodzenia. Dlatego ważne jest, abyśmy wszyscy dbali o naszą chlubę, odkrywali ją na nowo i świadomie wspólnie tworzyli. Tym właśnie jest reWisła – mówi Jan Piotrowski, pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. Wisły.
Kampania „reWisła” zainicjowana przez Zarząd Zieleni Miasta Stołecznego Warszawa, prowadzona jest wielokanałowo. Działania realizowane są w digitalu, na kanałach w Social Mediach, w tym Facebook, Instagram, TikToku, YouTube oraz w mediach.
Do kampanii zaangażowani są również Influencerzy. Przygotowane zostały także materiały video, OOH oraz dedykowana gra terenowa AR. Za realizację działań odpowiada agencja na_ty.
Dołącz do dyskusji: Kampania "reWisła" edukuje o znaczeniu wspólnej przestrzeni warszawskiego Urzecza