SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska z „Onet Play” - ofertą reklamową z obszaru wideo

Ringier Axel Springer Polska wprowadza „Onet Play”, nową ofertę reklamową umożliwiającą emisję spotów wideo tylko na najlepszych powierzchniach reklamowych marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Nowe rozwiązanie ma zapewnić wysoki zasięg, częsty kontakt użytkowników z prezentowanym przekazem reklamowym oraz możliwość zakupu w modelu tylko za widoczne odsłony. Oferta „Onet Play” jest oparta na trzech głównych wariantach: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.

„»Onet Play« to bardzo ważny element oferty reklamowej wideo Ringier Axel Springer Polska. Nowe rozwiązanie pozwala naszym klientom na uzupełnienie kampanii telewizyjnych oraz na zbudowanie w krótkim czasie wysokiego zasięgu kampanii realizowanych w formie spotów. W tym celu udostępniamy naszym partnerom biznesowym najbardziej prestiżowe przestrzenie reklamowe, dostępne jedynie w bezpośredniej sprzedaży. Oferta »Onet Play« to kolejny element, uzupełniający naszą ofertę premium, w którym łączymy wysokie zasięgi serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska z otoczeniem wiarygodnych treści i jakościowym kontekstem oraz ekosystemem reklamowym skupiającym uwagę użytkowników. »Onet Play« to produkt, który staje się realną i jakościową alternatywą dla rozwiązań reklamowych ofertowanych przez platformy społecznościowe” – mówi cytowany w komunikacie Mariusz Wąsiński, CSO RAS Polska.

Trzy warianty oferty „Onet Play”

W ramach „Onet Play” Klienci mogą skorzystać z trzech dostępnych wariantów oferty: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.

Na pierwszy z wariantów, Contacts, składa się 8 pakietów umożliwiających osiągnięcie od 1 do nawet 10 mln kontaktów z reklamą wideo w okresie od tygodnia do miesiąca. W ramach tego wariantu oferty, spoty są prezentowane w całym ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska m.in. na stronie głównej Onetu, na stronach artykułowych w kanale desktop oraz mobile. To rozwiązanie dające gwarancję obecności na stronie głównej Onet.pl, które pozwala budować klientom szerokie dotarcie do użytkowników Ringier Axel Springer Polska, sięgające nawet setek milionów kontaktów.

Drugim wariantem oferty „Onet Play” jest Reach, który wspiera działania reklamowe klientów, dzięki wysokiemu dziennemu zasięgowi - od 1 do 3 mln internautów.

Natomiast w ramach wariantu Reach Platinium zostaje udostępniony największy dostępny format reklamowy wideo premium, który dociera do 1 mln użytkowników dziennie.

W każdym z wariantów oferty „Onet Play”, budowanie zaangażowania odbiorców można osiągnąć poprzez emisje 6 lub 15 sekundowych spotów. Kampania wideo może być spersonalizowana pod kątem założeń oraz zrealizowana w modelu, w którym rozliczenie opiera się o zasięg lub widoczność (widoczne odsłony zgodne ze standardem viewability IAB/MRC), w zależności od potrzeb klienta.

Oferta „Onet Play” jest już dostępna w sprzedaży w ramach oferty Biura Reklamy RAS Polska.

W grudniu, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy i aplikacje Grupy RAS Polska odnotowały 23,17 mln użytkowników (78 proc. zasięgu).

W 2020 roku przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska z „Onet Play” - ofertą reklamową z obszaru wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jutuber
I jak rozumiem te najlepsze powierzchnie wideo to wszystko irytujący auto-play?
0 0
odpowiedź