RMF FM liderem słuchalności w grupie wiekowej od 25 do 39 lat
W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 25 do 39 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od maja do października 2014 roku pozycję lidera zajęło RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym na poziomie 27,9 proc., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. o 1,2 pkt. proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do Radia ZET, które miało 16 proc. udziału, a rok wcześniej było to 15,2 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęła sieć radiowa Eska (10,1 proc.; w dół o 0,5 pkt. proc.).
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: Trójka (7 proc.; + 0,5 pkt. proc.) oraz RMF MAXX (5,4 proc.; + 1,1 pkt. proc.), które w okresie od maja do października 2013 roku zajmowało miejsce szóste.
25-39 |
maj 2014 : październik 2014 |
maj 2013 : październik 2013 |
Radio RMF FM |
27,9% |
29,1% |
Radio ZET |
16,0% |
15,2% |
ESKA |
10,1% |
10,6% |
Trójka |
7,0% |
6,5% |
RMF MAXXX |
5,4% |
4,3% |
VOX FM |
4,7% |
2,9% |
Jedynka |
3,7% |
4,1% |
Audytorium 17 |
2,9% |
2,7% |
Złote Przeboje |
2,9% |
3,0% |
PLUS |
1,7% |
5,1% |
ROCK RADIO |
1,1% |
0,6% |
Czwórka |
1,0% |
1,2% |
Wawa |
1,0% |
1,5% |
Antyradio |
0,9% |
0,9% |
Radio Maryja |
0,9% |
0,5% |
Radio TOK FM |
0,9% |
0,7% |
RMF CLASSIC |
0,9% |
0,8% |
ZET CHILLI |
0,7% |
0,6% |
ZET GOLD |
0,7% |
1,3% |
Dwójka |
0,3% |
0,2% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN |
0,2% |
0,2% |
N= |
13 371 |
12 308 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem słuchalności w grupie wiekowej od 25 do 39 lat