SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski w reklamie zdrapek Totalizatora Sportowego

Jesienią Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, w nowej kampanii reklamowej pomuje Zdrapki, angażując do spotu Roberta Lewandowskiego. Kampanię przygotowały dział marketingu TS, Leo Burnett, Get Hero, Promo Agency, Stor9, Starcom, Sigma Bis.

Totalizator Sportowy zamierza zainteresować zdrapkami głównie generację Z. W kampanii „Moda na Zdrapki” sięga po influencerów i formaty internetowe.  

Kampania potrwa przez cały październik i będzie prowadzona dwutorowo. Pierwsza płaszczyzna - „Moda na Zdrapki” - skierowana jest głównie do grupy młodych odbiorców (18-29 lat). Głównym założeniem kampanii jest nawiązanie do popularnej ostatnio mody na retro. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w internecie, w social mediach i na kanałach influencerów. Druga płaszczyzna - „Drap i wygrywaj!”, która obejmuje szerokie grono odbiorców (18-64 lata), będzie widoczna w TV.

W spocie telewizyjnym wystąpił ambasador Totalizatora Sportowego, Robert Lewandowski.

„Moda na Zdrapki” wśród influencerów

Zdrapki przybliżą Zetkom twórcy internetowi. Kilkunastu zaproszonych do współpracy influencerów przygotowało content wideo (reels), w którym prezentuje stylizacje modowe inspirowane Zdrapkami.

Dodatkowo prowadzony jest konkurs w social mediach (Facebook i Instagram). Na potrzeby kampanii działa landing page modanazdrapki.pl, który służy do komunikacji debiutujących w październiku zdrapek oraz jest stroną konkursową.

Ponadto część kampanii kierowana do młodszej grupy odbiorców wspierana jest emisją spotów 30-sekundowe i 15-sekundowe w wybranych stacjach radiowych. Spoty emitowane będą w trzech pakietach zrzeszających  stacje radiowe. Emisja w dużej mierze odbywa się na mobilnych serwisach.

Druga płaszczyzna kampanii adresuje działania do szerokiej grupy docelowej: obecnych i potencjalnych użytkowników Zdrapek Lotto w wieku 18-64 lata. Szerokozasięgowa kampania prowadzona jest z wykorzystaniem telewizji i nośników OOH. Spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (TVP i Polsat). Kampania OOH będzie prowadzona od 15 do 31 października.

Kampanię przygotowały:  Leo Burnett - kreacja, Agencja Get Hero - współpraca z influencerami, Promo Agency - kampania internetowa, Stor9 - formaty z Robertem Lewandowskim.  Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego - departament marketingu.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w reklamie zdrapek Totalizatora Sportowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fritzer
Cóż, nie od dziś wiadomo, że pan Robert dla pieniędzy zjadłby własne.... niby mógł pozostać przy kopaniu skórzanego balona, ale chciwość jest silniejsza.
odpowiedź
User
gosc
orety,Lewandowski juz wypada z kazdej lodowki.
Daje sie wkrecac w kampanie,ktorych jedynym celem,w sytuacji inflacji,jest sciagniecie z rynku nadmiaru hajsu. Tak dzialaja wszystki,totolotki i inne gry o hajs. Jedno wielkie osz?us?two//.
Inna rzecz,ze Lewandowski nie jest panem samego siebie. Jest w stajni pilkarzy do wynajecia i robi to co mu sie kaze,w zasadzie nie ma wyboru. Rodzaj sportowego niewolnictwa,ale w zamian ma jakies tam luksusy. Nie ma czego tak naprawde zazdroscic..
odpowiedź