"Rodzynki dla rodzinki"
Pod hasłem "Rodzynki dla rodzinki" w całej Polsce ruszył II etap kampanii dla marki TUI
Za przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty dla rodzin na lato w 2005.
Kampania "Rodzynki dla rodzinki" skierowana jest do dobrze sytuowanych rodzin z dziećmi, zamieszkujących aglomeracje miejskie. Komunikacja działań ma na celu poinformowanie o promocyjnych cenach wyjazdów wakacyjnych dla rodzin, jakie obowiązują do końca marca, w tym szczególnie atrakcyjnych cenach dla dzieci. II etap kampanii planowany jest do końca marca, zgodnie z okresem promocyjnym.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi rodzin, że marzec to ostatni dzwonek na rezerwacje terminów w ulubionych przez rodziny hotelach i skorzystanie
z promocyjnych cen za wczesną rezerwację. Hasło "Rodzynki dla rodzinki" wskazuje właśnie na te najlepsze, wybrane oferty rodzinne.
Działania prowadzone będą w mediach ogólnopolskich - w prasie i radiu oraz za pośrednictwem strony http://www.tui.pl/. Kampania obejmie swym zasięgiem również aquaparki i kluby tenisowe (squash) znajdujące się w dużych miastach Polski. Potencjalni Klienci otrzymają ulotki informujące o cenach ofert dla rodzin na lato, w aquaparkach i na kortach tenisowych eksponowane będą standy z motywem kampanii.
Na potrzeby kampanii Agencja PEPPERMINT przygotowała materiały POS, tj.: oferty, ulotki, oraz plakaty do biur podróży.
Kampanię pod hasłem "Rodzynki dla rodzinki" Agencja PEPPERMINT prowadzi w ramach całorocznej kampanii realizowanej dla marki TUI.
Dołącz do dyskusji: "Rodzynki dla rodzinki"