Rok RMF FM
Ubiegły rok 2002 należał do RMF FM
RMF FM jako jedyna stacja ogólnopolska zanotowała wzrost słuchalności w roku 2002 w przypadku dwóch najważniejszych wskaźników. Udział w rynku dla ogółu badanych (15-75 lat) wzrósł w przypadku tej rozgłośni aż o 16,5%, największy spadek wśród liczących się stacji ogólnopolskich zanotowało Radio ZET - 7%.
Zwiększyła się też znacząco dzienna liczba słuchaczy RMF FM w stosunku do roku 2001 o 7%, najwięcej słuchaczy straciło Polskie Radio Program I - 11%.
- Tak spektakularny wzrost słuchalności RMF FM zawdzięcza udanym zmianom programowym, mającym na celu jego lepsze dopasowanie do potrzeb słuchaczy oraz nowatorskim akcjom reklamowym - informuje nadawca.
udział w czasie słuchania (pon - niedz) | |||
| rok 2001 | rok 2002 | zmiana w stosunku do 2001 |
PR Program 1 | 18,8% | 17,9% | -4,8% |
PR Program 3 | 5,0% | 4,6% | -6,7% |
Radio RMF FM | 19,2% | 22,4% | 16,5% |
Radio Zet | 18,8% | 17,5% | -7,0% |
zasięg dzienny (pon - niedz) | |||
| rok 2001 | rok 2002 | zmiana w stosunku do 2001 |
PR Program 1 | 19,5% | 17,4% | -11,1% |
PR Program 3 | 6,0% | 5,5% | -8,1% |
Radio RMF FM | 23,1% | 24,7% | 7,0% |
Radio Zet | 21,5% | 20,4% | -5,4% |
Źródło: RadioTrack SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych (osoby w wieku 15 - 75 lat) |
Dołącz do dyskusji: Rok RMF FM