„Rolnik szuka żony” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję
Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,22 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 50 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku w 4+.
„Rolnik szuka żony 6” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,22 mln osób. Przełożyło się to na 22,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,45 proc. w grupie 16-59.
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 3,01 mln osób, drugi - 3,23 mln, a trzeci - 3,41 mln.
Dla porównania, piątą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,17 mln osób, co przekładało się na 21,29 proc., 15,35 proc. i 15,93 proc. udziału. Program zyskał 50 tys. widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN, nadający wówczas gł. „MasterChefa” oraz serial „39 i pół tygodnia”, co daje mu 10,06 proc. udziału. Trzeci jest Polsat („Kabaret na żywo”; 7,57 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. „Muzyka na bis”; 2,44 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję