Ronaldo globalnym ambasadorem Grupy Santander (wideo)
Ronaldo Nazário, były brazylijski piłkarz został międzynarodowym ambasadorem Grupy Santander. Będzie twarzą marki w ramach sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA. Ruszyła też kampania pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną.
Informację o współpracy Grupy Santander z Ronaldo ogłoszono w Monako podczas losowania fazy grupowej Ligi Mistrzów. W wydarzeniu wziął udział były piłkarz, a także Juan Manuel Cendoya, starszy wiceprezes wykonawczy ds. komunikacji, marketingu korporacyjnego i badań w Banco Santander i wiceprzewodniczący Santander w Hiszpanii, Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA Events, oraz Jürgen Griesbeck, założyciel i prezes organizacji streetfootballworld.
- Jestem niezmiernie szczęśliwy, że rozpoczynamy nasz sponsoring Ligi Mistrzów, najlepszych rozgrywek klubowych na świecie. Dzięki niemu będziemy mogli dotrzeć do nowych odbiorców i być bliżej naszych klientów na całym świecie. Niedawno odświeżyliśmy wizerunek marki Santander na bardziej nowoczesny i cyfrowy, a te rozgrywki to doskonała platforma do zwiększenia jej rozpoznawalności oraz promowania wartości banku związanych z przywództwem, zaufaniem i innowacyjnością - powiedział Juan Manuel Cendoya.
Ronaldo zdobył międzynarodowe uznanie między innymi dzięki sukcesom odnoszonym w klubach takich jak FC Barcelona, Inter Mediolan i Real Madryt. Wraz z drużyną narodową Brazylii dwukrotnie zdobył mistrzostwo świata (w 1994 roku i 2002 roku). Jest również dwukrotnym laureatem Złotej Piłki – nagrody dla najlepszego piłkarza na świecie (w 1997 roku i 2002 roku).
Kampania „Football Can”
Grupa Santander będzie wspierać również inicjatywę „Common Goal” prowadzoną przez streetfootballworld. Jest to międzynarodowa organizacja pozarządowa, która pomaga organizacjom, które poprzez piłkę nożną chcą przeprowadzać zmiany społeczne i poprawiać jakość życia osób potrzebujących.
W czwartek rozpoczęła się również kampania pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną – sport, który ma największą moc oddziaływania i poprawy życia społeczności lokalnych.
Grupa Santander podpisała umowę na sponsoring Ligi Mistrzów w listopadzie 2017 roku. Obejmuje ona trzy kolejne sezony począwszy od sezonu 2018/2019.
W Polsce ambasadorką Santander Consumer Banku pozostaje Justyna Kowalczyk, z którą pod koniec lipca br. bank przedłużył kontrakt na kolejny rok.
Przypomnijmy, że trwa proces rebrandingu Banku Zachodniego WBK na Santander Bank Polska.
Dołącz do dyskusji: Ronaldo globalnym ambasadorem Grupy Santander (wideo)