SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rozkoszne lato z Onkenem w TVN

"Onken. Latem budzi zmysły" to tytuł kolejnej kampanii telewizyjnej jogurtów Onken

Billboardy Sponsorskie w bloku Prognozy Pogody dla tej marki przygotowała agencja PEPPERMINT. Kampania rozpoczęła się 2 czerwca i potrwa do końca miesiąca.

Billboardy emitowane są w stacji TVN. Ośmiosekundowy spot w warstwie wizualnej przedstawia zmysłowe sceny jedzenia jogurtu przez parę młodych ludzi. Degustacja dotyczy Jogurtu Letniego. Billboardowi towarzyszy claim: "Rozkosznie ciepłego lata życzy Onken - producent Jogurtów Letnich".

Celem akcji jest komunikowanie nowych smaków Jogurtów Letnich Onken oraz budowanie świadomości marki. Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach. Kreację billboardu przygotowała agencja PEPPERMINT. Agencja odpowiada także za jego realizację. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand&Media OMD.

Dołącz do dyskusji: Rozkoszne lato z Onkenem w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl