Rozmowy on-line w Call Center Poland
Call Center Poland SA oferuje swoim Zleceniodawcom możliwość odsłuchiwania on-line rozmów prowadzonych przez konsultantów z Klientami . Dostarczony przez firmę Webtel system nagrywarek UNICALLVoice Register został dostosowany do wymagań i potrzeb klientów Call Center Poland SA. Umozliwia on m.in. odsłuchiwanie plików z nagranymi rozmowami w formacie MP3 z dowolnego miejsca na świecie. Jedynym warunkiem jest dostęp do internetu. Oczywiście dedykowane w internecie strony są zabezpieczone przed nieautoryzowanym wejściem (użyciem).
Nasi klienci sygnalizowali nam potrzebę zdalnego odsłuchiwania rozmów- powiedziała Katarzyna Swatowska - dyr.M i PR w Call Center Poland SA -do tej pory klient w kraju otrzymywał dyskietkę czy CD-rom z nagraniami i taki fakt był akceptowalny. Jednak trudniej dostarczyć w krótkim terminie taką przesyłkę klientowi zagranicznemu. Teraz nasi Zleceniodawcy siedząc w biurze oddalonym o kilka tysięcy km od Warszawy mają możliwość odsłuchiwania rozmów, ich analizy i wprowadzenia ewentualnych zmian w skrypcie rozmowy bądź w całym projekcie.
Dołącz do dyskusji: Rozmowy on-line w Call Center Poland