SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza adLoyal - e-platforma z rabatami od lokalnych firm

Działalność rozpoczęła internetowa platforma reklamowa adLoyal skierowana do marketerów z rynków lokalnych. Jej oferta obejmuje już m.in. Demotywatory.pl, Autocentrum.pl i Chip.pl.

adLoyal chce łączyć właścicieli firm i usługodawców z rynków lokalnych, wydawców serwisów oraz internautów szukających okazji. Platforma proponuje marketerom dwa boksy promocyjne: z kuponem rabatowym i z ofertą zakupów grupowych. Obie formy są nieinwazyjne i dopasowane graficznie do layoutów stron, na których są wyświetlane. Reklamy można targetować geograficznie, tak żeby trafiały do internautów z okolicy określonej firmy czy punktu usługowego.

- Tego właśnie oczekują teraz właściciele zakładów fryzjerskich, restauracji, czy warsztatów samochodowych - argumentuje Marta Moksa, współtwórca i kierownik AdLoyal. - Ich świadomość internetowa znacznie wzrosła w ostatnim czasie, także dzięki ekspansji serwisów zakupów grupowych. Chcemy to wykorzystać - przyznaje.

adLoyal nie pobiera prowizji od marketerów za kupony sprzedaży grupowej zakupione poprzez reklamy. Pieniądze z ich sprzedaży trafiają na konto danego reklamodawcy natychmiast po zakończeniu promocji, która trwa zazwyczaj 3 dni. Marketer płaci za to abonament za pakiet odsłon.

Każda firma może samodzielnie uruchomić swoją kampanię poprzez stronę adLoyal.pl, na której dostępne są odpowiednie formularze rejestracyjne i panele administracyjne. Ponadto adLoyal tworzy sieć sprzedawców lokalnych, którzy będą pomagać reklamodawcom w początkowej fazie korzystania z platformy.

adLoyal rozpoczął już współpracę z serwisami takimi jak Demotywatory.pl, Chip.pl, Autocentrum.pl czy V10.pl. Ich łączny zasięg miesięczny to ok. 8 mln użytkowników. - Rozliczamy się z wydawcami w systemie odsłonowym CPM, oddając każdemu z nich aż 80 proc. zysku z kampanii na jego stronach. Dołączenie do nas nic nie kosztuje, nie wiąże się więc z żadnym ryzykiem - opisuje Wojciech Wietecha, drugi współtwórca platformy.

- Wszystkie platformy reklamowe oferują docierają do tych samych agencji i reklamodawców. My chcemy otworzyć nowe źródło przychodów dla wydawców: małe, lokalne firmy - podkreśla Wojciech Wietecha. Kolejne funkcjonalności adLoyal mają być udostępniane stopniowo. - Nawet nasi partnerzy nie wiedzą, jakie jeszcze niespodzianki dla nich szykujemy. Powiem jedynie, że słowo „loyal” w nazwie naszej platformy nie wzięło się znikąd, a internauci to dla nas trzeci, istotny filar całej platformy - ujawnia Marta Moksa.

Dołącz do dyskusji: Rusza adLoyal - e-platforma z rabatami od lokalnych firm

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konrad
Ciekawe czy serwisy zakupów grupowych takie jak groupon czy fastdeal wprowadza cos podobnego do swojej oferty. Poki co jest jeszcze daleko do tego, ale w przyszłości? !
0 0
odpowiedź