Rusza akcja społeczna Biblioteka Newsweeka
1 września rusza akcja społeczna tygodnika Newsweek Polska - Biblioteka Newsweeka.
Celem akcji jest promowanie czytelnictwa poprzez wzbogacanie oferty bibliotek: przekazanie jak największej liczby nowości książkowych najbardziej potrzebującym bibliotekom publicznym.
Akcja obejmie swoim zasięgiem ponad 50 bibliotek publicznych znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji finansowej i nie mogących sprostać rosnącym potrzebom czytelników. W większości są to biblioteki z małych miejscowości.
Partnerami akcji Biblioteka Newsweeka są znane wydawnictwa książkowe: Amber, Czytelnik, Pascal, Rebis, Sonia Draga. Ponad 3 tysiące książek tych wydawnictw trafi w ciągu najbliższych miesięcy do bibliotek objętych akcją. Newsweek Polska w następnych latach będzie nawiązywał współpracę z kolejnymi bibliotekami. Pomysłodawcy akcji zapraszają do współpracy firmy i instytucje zainteresowane promowaniem czytelnictwa.
Akcji towarzyszyć będzie promocja w Internecie oraz w tytułach Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: Rusza akcja społeczna Biblioteka Newsweeka