Rusza kampania międzynarodowego dnia osób z zespołem Downa
W internecie rozpoczyna się kampania „DOWNload” zwracająca uwagę na problemy ludzi cierpiących na zespół Downa. Akcja jest związana z międzynarodowym dniem takich osób.
W internetowej kampanii promującej międzynarodowy dzień osób z zespołem Downa – obchodzony 21 marca – wykorzystywany jest przekaz w formie komunikatów komputerowych. Akcja podkreśla, że to schorzenie, będące najczęściej wadą genetyczną, skazuje często cierpiących na nie ludzi na brak akceptacji ze strony innych. Jednocześnie kampania ma na celu przekonanie odbiorców, jak bliska naszej codzienności jest ta choroba.
Akcja – w formie nośników odsyłających po kliknięciu w nie na stronę Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa „Bardziej Kochani” – obejmuje portale Gazeta.pl i O2.pl, a jej kulminacja przypadnie na 21 marca. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania międzynarodowego dnia osób z zespołem Downa