SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania reklamowa

Bezpłatny dziennik "Metropol" wydawany w 10 największych miastach Polski od piątku rusza z nową, największą w swej historii kampanią reklamową

Zaplanowana na 4 tygodnie obejmie reklamę zewnętrzną, radio, kino i będzie kosztować 1,1 mln zł. Wydawca gazety, spółka TPP należąca do grupy Metro International, chce wzmocnić markę oraz rynkową pozycję gazety.

W Warszawie będzie promować nowy, debiutujący dziś dodatek o rynku nieruchomości "Metropol. Dobrze mieszkaj".

„Metropol Dobrze Mieszkaj” będzie wydawany tylko w Warszawie w wysokości 150 tys. egzemplarzy wraz z bezpłatną gazetą „Metropol” w każdą środę. – Skupiamy nasze działania głównie na Warszawie, ponieważ jest to nasza odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. „Dobrze Mieszkaj” ma trafić do ludzi zamożnych i zapracowanych, którzy dzięki nam otrzymają pełną ofertę mieszkaniową – mówi Dominik Tzimas, managing director w dzienniku „Metropol”. Dodatek skierowany jest do osób poszukujących szybkiej informacji o rynku nieruchomości i kierować czytelników do specjalistów, jakimi są agencje i developerzy. „Dobrze Mieszkaj” jest podzielony na cztery sekcje: agencyjną, developerską, ogłoszeń drobnych oraz zawiera w sobie część poświeconą dekoracji wnętrz.

Jak powiedział Dominik Tzimas, dodatek o nieruchomościach „Metropolu” ma stać się alternatywą dla czytelników i reklamodawców „Gazety Wyborczej”. – Kluczem do tego sukcesu jest bezpośrednie i bezpłatne dotarcie do czytelników w drodze do pracy. Poza tym, to co odróżnia nas od „Nieruchomości Gazety Wyborczej”, to mała ilość ogłoszeń drobnych – mówi Dominik Tzimas. – Tylko w ciągu dwóch tygodni pozyskaliśmy sześciu dużych klientów związanych z nieruchomościami, z którymi podpisaliśmy długoterminowe umowy – dodaje. – Dokładamy wszelkich starań by w każdym z 10 miast, w których jesteśmy obecni, nasza pozycja była wzmacniana, jednak nie koniecznie poprzez podnoszenie nakładu – podkreśliła Małgorzata Golińska, dyrektor sprzedaży w „Metropolu”.

Wydawca dziennika, firma TPP, wprowadził na początku maja zmiany w dziale marketingu gazety „Metropol”. Dyrektorem działu marketingu dziennika został Michał Ferlas, który objął stanowisko marketing managera. Michał Farlas pracował ostatnio jako brand manager w wydawnictwie Axel Springer polska, w którym odpowiadał za tygodnik „Auto Świat”, brał również udział w przygotowaniach wprowadzenia na rynek dziennika „Fakt”. Jego zadaniem będzie wzmacnianie marki dziennika na Polskim rynku.
Również na stanowisko promotion&pr managera awansowała Agata Komuda, wcześniej specjalista ds. marketingu. Będzie odpowiadała za działania public relations, patronaty prasowe oraz koordynowanie prac w „Club Metropol”.

Nakład „Metropolu” w całej Polsce wynosi 240 tys. egzemplarzy w środę oraz 270 tys. egz. w czwartek.

Utrzymujący się z reklam "Metropol" w I kw. 2005 miał przychody o 51 proc. większe niż rok wcześniej.

Grupa Metro Int., która wydaje bezpłatne gazety w 17 krajach, zanotowała, 28-proc. wzrost przychodów w I kw. do 84,1 mln USD.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania reklamowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl