Ruszył konkurs Media Trendy 2009
Od 5 stycznia do 6 lutego br. można zgłaszać prace w 9. edycjikonkursu Media Trendy, organizowanego przez SAR.
Jury Media Trendy 2009 oceniać będzie zgłoszone do konkursu'Innowacji w Mediach' projekty w kategoriach: autopromocja ipromocja medium, niekonwencjonalne wykorzystanie medium,innowacyjna zmiana, marketing społeczny, debiut roku. W konkursie'Innowacji w Planowaniu Mediów' jury będzie oceniać w kategoriach:innowacyjne wykorzystanie mixu mediów, innowacyjne wykorzystanieprasy, radia, telewizji, kina, outdooru, internetu i mediówinteraktywnych, innowacyjne dotarcie do specyficznej grupydocelowej, oraz innowacyjny plan mediów z wykorzystaniemsponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów, innowacyjnewykorzystanie mediów w kampanii społecznej.
Przyznana zostanie również, nagroda 'Young Media Lions', któraodzwierciedla tę eliminację na Festiwalu w Cannes. Nagrodą wpolskim konkursie mediowym, przeznaczonym dla mediaplannerówponiżej 28 roku życia, jest wyjazd na festiwal reklamy CannesLions.
Przyznana zostanie też nagroda Grand Prix Media Trendy oraznagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku w mediach,Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym. Ogłoszeniewyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy - 23 marca2009 w Warszawie.
Konkursowi Media Trendy towarzyszyć będzie doroczna Konferencja"Technologia, Media, Reklama, Pieniądze".
Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs Media Trendy 2009