SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania 'Mamo, tato, wolę wodę!'

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampaniareklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!". Akcjęprzygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam i dom mediowyMediaCom.

Kampania reklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!"pokazuje dwójkę zadowolonych dzieci z butelkami wody Żywiec Zdrójoraz animowanego bohatera stanowiącego logo tych działań. Przekazpromuje akcję, w ramach której Żywiec Zdrój we współpracy zInstytutem Żywności i Żywienia oraz Instytutem Matki i Dzieckaprzeprowadzi cykl lekcji w 1100 przedszkolach i 1100 szkołach w 40miastach w na temat zasad prawidłowego żywienia oraz wpływu wody nażycie i zdrowie człowieka. Celem kampanii jest zachęcenie dzieci wwieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do picia wody.




Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, interneciei na outdoorze. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września -przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiastplanowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Mamo, tato, wolę wodę!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl