Ruszyła kampania outoorowa Nałęczowianki
1 września ruszyła kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej.
W 23 największych miastach w całej Polsce na 262 dużych tablicach reklamowych o wymiarach 6m x 3m, stojących w najbardziej ruchliwych miejscach tych miast, pojawi się reklama promująca ten relatywnie nowy, a zyskujący coraz więcej sympatyków wśród konsumentów wody butelkowanej, wariant Nałęczowianki.
Celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów znajomości wariantu Nałęczowianki delikatnie gazowanej i jego unikalnych cech - orzeźwiającego smaku lekkich bąbelków.
Kampania potrwa do 14 września.
Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal Mc Cann.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania outoorowa Nałęczowianki