Ruszyła kampania reklamowa Era Tak Tak
Era Tak Tak - szczęśliwe chwile w reklamie taryfy "Happy"
21 lipca 2004 r. Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię wprowadzającą nową taryfę "Happy" w Era Tak Tak.
Celem kampanii jest poinformowanie obecnych oraz potencjalnych użytkowników Era Tak Tak o ofercie, w której mogą skorzystać z naliczania sekundowego od początku rozmowy, dzwonić za 77 groszy za minutę do wszystkich sieci oraz wysyłać SMS za 22 grosze. Działania reklamowe składają się z 5 spotów telewizyjnych oraz uzupełniających ją reklam w prasie, na busshelterach i outdoorze. Media dobrane zgodnie z grupa docelową (dorośli w wieku od 24 do 49 lat oraz dzieci w wieku od 8 do 14 lat).
Pierwszym akcentem, sygnalizującym kampanię był 10 sekundowy teaser. W tym krótkim filmie poznaliśmy głównych bohaterów - zadowolonych użytkowników sieci Era Tak Tak, którzy w dalszym etapie przedstawią zalety nowej taryfy.
Od 28 lipca w większości polskich stacji telewizyjnych emitowany jest 45 sekundowy spot będący rozwiązaniem teasera, a jednocześnie prezentacją wszystkich elementów taryfy "Happy" Dopełnieniem cyklu są trzy 10 sekundowe spoty prezentujące poszczególne cechy taryfy oraz nowy starter Era Tak Tak Happy. We wszystkich spotach występują, znani z teasera, użytkownicy Tak Tak-a, pokazani w swoim środowisku, ze swoimi pasjami i zainteresowaniami.
Zrealizowana przez agencję G7 kampania, dobrze wpisuje się w charakter marki Era. Ciepłe, pełne emocjonalnego zaangażowania scenki niosą konkretny, racjonalny przekaz. Filmy reklamowe w reżyserii Michała Sablińskiego, wyprodukowane zostały przez studio Opus.
Promowana w kampanii taryfa " Happy" to obecnie najkorzystniejsza dla klientów propozycja na rynku telefonów na kartę i jednocześnie jedna z najtańszych taryf w Europie. "Happy" będzie działać automatycznie w telefonach nowych użytkowników, którzy zakupią nowy Starter Happy. Dla dotychczasowych klientów pierwsza zmiana taryfy jest bezpłatna. Użytkownicy, którzy zakupią jeden z dotychczasowych Starterów Era Tak Tak (np. Starter XXL, Play Starter) i zmienią taryfę na ,,Happy", zachowują wszystkie przywileje związane z dodatkowymi doładowaniami.
Autorami kampanii są:
- Polska Telefonia Cyfrowa - Anna Szymanik
- Agencja G7 - kreacja: Marcin Wieczorkowski (Account Director), Marcin Jeziorski (Account Manager), Sasza Kanavalau (Art Director), Michał Imbierowicz (Copywriter), Przemek Bogdanowicz (Creative Director)
- Michał Sabliński - reżyseria
- Opus - studio produkcyjne
- Optimum Media OMD - planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa Era Tak Tak