Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy.
Najważniejszym celem kampanii jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśród potencjalnych odbiorców, czyli najbardziej zamożnych ludzi oraz poinformowanie rynku o modelu biznesowym Private Banking & Wealth Management. Przekaz kampanii, w warstwie wizualnej oparty jest o emocje związane z luksusem i zamożnością.
Główne hasło kampanii brzmi: "Pomnażamy Twój majątek. To, co z nim zrobisz zależy wyłącznie od Ciebie." Kreacje reklamowe pokazują elitarne dyscypliny sportowe, uprawiane w zaskakujących i niecodziennych miejscach, które wydawałoby się, że zupełnie się do tego nie pasują.
Do celów reklamowych przygotowano dwie kreacje. Pierwsza pokazuje egzotyczną wyspę - w domyśle prywatną, z zielonym kortem i dwojgiem ludzi grających w tenisa. Druga przedstawia drużynę polo, która gra na boisku przygotowanym na zabytkowym moście.
Głównym medium kampanii jest prasa, dopasowana do lifestyle'owego charakteru kreacji. Reklamy BRE Banku ukażą się zarówno w opiniotwórczych tygodnikach, czyli w Polityce, Forum, Wprost, Newsweeku, Piątej Alei (luksusowym dodatku do Rzeczpospolitej), magazynach biznesowych, w takich tytułach jak: Manager Magazin, Harvard Business Review, Forbes oraz pismach dla kobiet: Twoim Stylu, Pani, Essence, Fashion Magazine. Dodatkowo będziemy wykorzystywać luksusowe magazyny specjalistyczne, poświecone tematyce: motoryzacyjnej: Mercedes Magazin, Audi Magazyn, podróżniczej: National Geographic, National Geographic Traveller, Voyage, sportowej - Golf&Life oraz wnętrzarskiej, Rezydencje, Willa.
Wzmocnieniu wizerunkowej kampanii prasowej służy reklama w Internecie, która dodatkowo zachęca użytkowników do odwiedzenia strony www.brebank.pl/pb.
Kreacje przygotowane do kampanii internetowej są spójne z reklamami prasowymi. Autorzy wykorzystali motyw wyspy z kortem tenisowym.
Kampania będzie emitowana na witrynach oferujących treści, produkty i usługi dla ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, takich jak:. forbes.pl, pb.pl, manager.money.pl, artbiznes.pl, golf24.pl, spahotele.pl.
W Internetowym mediaplanie dominują formy stałej obecności na witrynach głównie dużoformatowe nośniki typu box reklamowy i toplayer, stosunkowo niewielki procent stanowią emisje odsłonowe (tylko w formie toplayer z billboardem). Dodatkowo, na stronach o stosunkowo dużym zasięgu, takich jak: pb.pl, manager.money.pl, binzespolska.pl zostaną wyemitowane artykuły sponsorowane.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast media zaplanował dom mediowy Vizeum. Kampania zakończy się 13 grudnia.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management