Ruszyła kampania wizerunkowa Legg Mason TFI
Legg Mason Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską kampanię reklamową. Hasło kampanii - "Legg Mason - to specjaliści od długoterminowych inwestycji" - ma zwrócić uwagę na prowadzoną przez Towarzystwo transparentną i zdyscyplinowaną politykę inwestycyjną, osadzoną w długim horyzoncie czasowym.
Została przygotowana także z myślą o umacnianiu wartości marki i rekomendowaniu inwestorom charakterystycznej filozofii oszczędzania.
Kampania wizerunkowa Legg Mason TFI potrwa dwa miesiące - od sierpnia do września 2007 i prowadzona będzie na terenie całego kraju w formie outdooru, a także emitowana w telewizji, radiu i internecie. Projekty reklamowe zostały przygotowane pod hasłem "Specjaliści - Jubiler, Lutnik i Zegarmistrz". W sposób syntetyczny dążą do wyrażenia myśli "Legg Mason - to przemyślany i sprawdzony proces inwestycyjny".
"Wierzymy, że dzięki rozpoczętej kampanii odbiorcy utwierdzą się w przekonaniu, że celem, jaki sobie stawia Legg Mason TFI - zarządzając powierzonymi przez Klientów środkami - jest budowanie wartości przez skrupulatną analizę poszczególnych klas aktywów i ich staranną selekcję w długoterminowej perspektywie. Zależy nam na podkreśleniu tego, co cechuje Legg Mason TFI: wieloletnie doświadczenie oraz ciężka i usystematyzowana praca, które w połączeniu przynoszą wymierny rezultat" - mówi Jacek Treumann, członek zarządu Legg Mason TFI S.A.
Autorem kampanii jest agencja Lemoniada.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Legg Mason TFI