Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa dyktafonów
1 listopada ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus 'Zapamięta za Ciebie', skierowana do studentów.
Za akcję obejmującą outdoor, serwis www oraz eventy i komunikację na uczelniach odpowiedzialna jest agencja Tomorrow.
W sześciu największych ośrodkach akademickich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Górnośląski Okręg Przemysłowy) studenci korzystający z przystanków autobusowych i tramwajowych w pobliżu uczelni, zobaczą citylighty, obrazujące trzy idee kreatywne: „Poranny wykład”, „Nudny wykład” oraz „Ostatni wykład”. Te same komunikaty pojawią się na 5000 sztuk podkładek pod myszki w 100 pracowniach komputerowych na 71 polskich uczelniach. Na ośmiu najatrakcyjniejszych Tomorrow przeprowadzi trzydniowe eventy „Idealny wykład” z zainscenizowaną plażą i łazienką – nietypowymi miejscami, w których dzięki dyktafonom można słuchać wykładów. W pobliżu platform oraz na dodatkowych uczelniach hostessy będą rozdawać ulotki. Z większością uczelni udało się podpisać umowę barterową, dzięki czemu część z nich już wykorzystuje dyktafony Olympus jako nagrody w konkursach na uczelni, zwiększając tym samym efekt kampanii.
Akcję wspiera specjalnie stworzona strona http://www.dyktafony.olympus.pl/. Serwis prezentuje urządzenia Olympus od strony technicznej oraz wizualnej, z wykorzystaniem technologii flash oraz grafiki 3D. Szczególny nacisk położono na serię WS, ze względu na jej dodatkowe funkcje: odtwarzacz MP3, bezpośredni dostęp do komputera za pomocą USB i możliwość przenoszenia plików.
Kampania potrwa do połowy grudnia 2006 r.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa dyktafonów