Ruszyła statystyczna kampania OC w Liberty Direct
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń OC w Liberty Direct. Akcję – opartą na statystykach „Miesięcznika Ubezpieczeniowego” – przygotowały agencja interaktywna Adv.pl i dom mediowy Pan Media Western.
Startująca właśnie kampania reklamowa ubezpieczeń OC w Liberty Direct podkreśla, że według statystyk opracowanych przez „Miesięcznik Ubezpieczeniowy” ceny tej oferty są średnio najniższe na rynku. – W zestawieniu redakcja porównała usługi OC ponad 20 ubezpieczycieli, uwzględniając różne profile klientów oraz samochodów – opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. – Koncepcja tej kampanii wpisuje się w naszą strategię komunikacji, która opiera się na dwóch filarach: dobrej cenie polis i wysokiej jakości obsługi klienta – dodaje.
Działania reklamowe są prowadzone w internecie, obejmując takie serwisy jak m.in. money.pl, bankier.pl, onet.pl, ubezpieczeniaonline.pl i ipolisa.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Adv.pl, media Liberty Direct zaplanowało media we własnym zakresie, a ich zakupem zajął się dom mediowy Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła statystyczna kampania OC w Liberty Direct