S4 dla Banku BPH TFI S.A.
Kampania "Dni otwarte BPH TFI w placówkach MultiBanku" miała na celu wyróżnienie oferty BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. spośród propozycji konkurencyjnych towarzystw, znajdujących się w ofercie MultiBanku.
Agencja Reklamowa S4 została poproszona o przygotowanie projektów reklam prasowych, ulotek, plakatów i bannerów na strony internetowe.
Norbert Wawro i Igor Banaszewski opracowali materiały komunikujące promocję 0% opłat manipulacyjnych za nabywanie jednostek uczestnictwa funduszy BPH. Za strategię, obejmującą także wręczanie upominków - akcesoriów do wina - każdemu uczestnikowi, który wpłacił określoną kwotę, odpowiedzialny jest Andrzej Zawadzki. Promocja ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje 50 placówek MultiBanku i podzielona jest na dwa etapy: pierwszy - od 1 do 30 czerwca 2005, i drugi - na przełomie września i października.
Jest to kolejna forma współpracy Agencji Reklamowej S4 z BPH. Poprzednie polegały między innymi na aranżacji miejsca sprzedaży w placówkach banku, obejmującej stworzenie systemu identyfikacji wizualnej (kreacja, produkcja i logistyka), jak również kreację i produkcję materiałów POS, komunikujących wprowadzenie i wsparcie nowych usług.
Dołącz do dyskusji: S4 dla Banku BPH TFI S.A.