Sąd wstrzymuje kampanię Minerado (wideo)
Maspex i Agros Nova spierają się o porównawczą kampanię reklamowąnapoju Minerado. Ta pierwsza firma domaga się przerwania akcji, tadruga twierdzi, że prowadzona przez nią kampania ma charakteredukacyjny.
W rozpoczętej pod koniec września przez firmę Agros Novakampanii reklamowej Minerado podkreślany jest fakt, żenapój ten - w odróżnieniu od Caprio - nie zawiera sztucznychsłodzików. Maspex, do którego należy marka Caprio,twierdzi, że akcja dyskredytuje ten produkt, stanowiąc przejawniedozwolonej reklamy porównawczej. W związku z tym firma złożyłasprawę do sądu, domagając się przerwania kampanii.
W odpowiedzi na ten zarzut Agros Nova zwróciła uwagę, że reklamawskazuje po prostu istotną różnicę między dwoma napojami, przez coedukuje w tym zakresie odbiorców. Firma zaznaczyła, że przezrozpoczęciem kampanii zasięgnęła opinii prawników, którzy ocenili,że przekaz spełnia wszelkie wymogi rzetelnej reklamyporównawczej.
W poniedziałek Maspex poinformował media, że Sąd Okręgowy wOlsztynie nakazał wstrzymanie tej kampanii. Agros Nova twierdzi, żepostępowanie odbyło się niejawnie - bez udziału jejprzedstawicieli, w związku z czym zapowiada złożenie zażalenia odtej decyzji. Firma czeka na rozpoczęcie właściwego procesu, którywynika z następującego teraz zabezpieczenia powództwa.
Dołącz do dyskusji: Sąd wstrzymuje kampanię Minerado (wideo)