Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki
Trwają działania reklamujące platformę e-commerce’ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group.
![fot. Jeronimo Martins / Biedronka](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/biedronka-kasa.jpg)
W ramach współpracy z Biedronką Sales Intelligence zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance’owych sklepu internetowego tej sieci. Reklamy podkreślają, że na platformie użytkownicy z Warszawy mogą wygodnie zamawiać produkty spożywcze.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/biedronka-codziennezakupy-66555bad93d00.jpg)
- Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu - komentuje Mateusz Jeżyk, dyrektor operacyjny Sales Intelligence.
Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki