San Markos zdobywa kolejny budżet Stoen
San Markos - Republika Dobrej Marki przygotowała kampanie informującą o otwarciu przez Stoen SA zmodernizowanych Centrów Obsługi Klienta.
Celem postawionym przed agencją było przede wszystkim poinformowanie o nowoczesnej, kompleksowej organizacji obsługi klientów Stoen SA. Jednocześnie przekaz reklamowy miał być tak skonstruowany aby do klientów wyraźnie dotarła informacja, iż ma on dwa równie efektywne sposoby na kontakt z przedstawicielami firmy: odwiedzenie Centrum Obsługi Klienta lub kontakt telefoniczny - czytamy w komunikacie.
„W Stoen trwa proces pozytywnych przemian. Obecna kampania nawiązuje więc kreacyjnie do poprzedniej, w której zwracaliśmy uwagę warszawiaków na fakt, że mieszkańcy stolicy płacą za energię jedne z najniższych cen w Polsce. Tym razem, korzystając z okazji jaką było otwarcie zmodernizowanych Centrów Obsługi Klienta, informujemy o kolejnym etapie naszych „energetycznych” zmian na lepsze czyli gruntownej poprawie funkcjonalności i komfortu w czterech najczęściej odwiedzanych centrach Stoen. Równolegle informujemy o możliwości załatwiania wszystkich spraw przez telefon, za pośrednictwem nowoczesnego centrum telefonicznego, ponieważ niezależnie od sposobu kontaktu ze Stoen stale inwestujemy w zwiększanie satysfakcji naszych klientów”- powiedział Wojciech Kustosz szef marketingu w Stoen SA.
W kampanii wykorzystane zostały stołeczne wydania: Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej i Życia Warszawy oraz Metro i Metropol.
Dołącz do dyskusji: San Markos zdobywa kolejny budżet Stoen