SAR przeprasza
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych przeprasza Agencję BuM
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce przekazało naszej redakcji informację następującej treści:
- Szanowni Państwo w związku z nie wyczytaniem w trakcie Gali Effie Agencji BuM jako współtwórcy, wraz z Agencją DDB, kampanii launchowej Eurobanku (stworzyli: logo, identyfikację wizualną, wystrój placówek, printową kampanię ATL i BTL, stronę internetową), za co wyżej wymienionych serdecznie przepraszamy.
Przepraszamy również za nie umieszczenie Agencji BuM w rankingu Agencji Effie 2004., w którym zdobyła 5 punktów za w/w kampaniię.
Jednocześnie informujemy, że informacje na temat współtworzenia kampanii przez BuM, były umieszczone w prezentacji kampanii Eurobanku na Gali, w informacjach dla mediów, oraz że znajdują się w Katalogu Effie 2004 i na stronie www.effie.pl.
Należną dla BuM statuetkę przekażemy Twórcom osobiście."
Dołącz do dyskusji: SAR przeprasza