Sare poszerza ofertę o kampanie e-mailingowe
Firma Sare wprowadza do swojej oferty kompleksowe realizowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych. Usługą o nazwie MailMedia zajmuje się Marcin Gugała.
Wprowadzana przez firmę Sare usługa MailMedia opiera się na kilkunastu pakietach tematycznych skierowanych do ponad dwóch milionów odbiorców. Wśród nich znajdują się mailingi skierowane m.in. do osób zainteresowanych nieruchomościami, nowymi technologiami, edukacją, biznesem, motoryzacją, budownictwem, a także lekarzy i prawników. Na podstawie tych baz adresowych Sare realizuje kampanie e-mailingowe. Jednocześnie dla klientów, którzy chcieliby jeszcze precyzyjniej określić swoją grupę docelową, firma udostępnia moduł planowania akcji w oparciu o dane demograficzne.
Usługą MailMedia kieruje Marcin Gugała, media planning director w Sare. - Nasza oferta zapewnia dotarcie do precyzyjnie określonych odbiorców tym klientom, którzy nie posiadają jeszcze własnych baz mailingowych, a tym, którzy je mają, pozwoli zwielokrotnić zasięg prowadzonych akcji oraz rozbudować swoje bazy - opisuje.
Dołącz do dyskusji: Sare poszerza ofertę o kampanie e-mailingowe