Sarsa na billboardzie na Times Square. Kolejna polska ambasadorka kampanii Spotify
Sarsa została doceniona przez serwis Spotify i stała się ambasadorką akcji Equal, wspierającej głos kobiet w przemyśle muzycznym. Billboard z artystką pojawił się na nowojorskim Times Square.
Billboard z wizerunkiem Sarsy właśnie zawisł już na Times Square w Nowym Jorku. 25 lutego ukaże się nowy album artystki pt. „Runostany”.
Srasa to kolejna już polska ambasadorka projektu Spotify Equal. Do tej pory w akcji udział wzięły Daria Zawiałow, Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Natalia Szroeder.
Kampania Spotify Egual ruszyła wiosną ubiegłego roku. Equal Music Program ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.
Dołącz do dyskusji: Sarsa na billboardzie na Times Square. Kolejna polska ambasadorka kampanii Spotify