SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa usług Telekomunikacji Polskiej. Akcję – opartą na motywie konfrontacji serca i rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia.

Prowadzona obecnie kampania Telekomunikacji Polskiej obejmuje trzy odsłony reklamujące jej poszczególne usługi: dostęp do internetu, pakiety telewizyjne i telefon stacjonarny. W akcji wykorzystywane są layouty i spoty oparte na żartobliwych dialogach pary animowanych postaci, które uosabiają serce i rozum.

Kampania oferty telefonicznej TP jest prowadzona od 25 maja w telewizji, radiu i prasie, kampania oferty internetowej – od 29 maja również w internecie, natomiast kampania pakietów telewizyjnych – od 21 maja tylko w telewizji. Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paula
dobre, przyznam że dość oryginalny sposób promowania Neostrady, przynajmniej patrząc na reklamy innych operatorów
odpowiedź
User
mz
na początku, nie uważałem tej reklamy za dobra, jednak im dłuzej ja oglądam tym bardziej ona do mnie przemawia. I tez mogę powiedzieć, ze jest niezła.
odpowiedź
User
copy
Ja trochę nie rozumiem, jak się mają do produktu serce i rozum. Ktoś chyba inspirował się kampanią W+K dla Coke Zero z oczami i językiem - tyle że tamte postaci miały realny związek z produktem. W wyborze providera usług telekomunikacyjnych nie ma dla mnie elementu emocjonalnego.
odpowiedź