„Przyjaciółki 20” straciły 210 tys. widzów
20. sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 876 tys. osób, o 210 tys. widzów mniej niż miała 18. odsłona emitowana w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwudziestą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 1 września do 17 listopada br.) śledziło średnio 876 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,22 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,36 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 10 listopada br. Zgromadził przed telewizorami 966 tys. oglądających.
Dla porównania, osiemnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,09 mln osób, co przekładało się na 8,55 proc. udziału w 4+, 9,66 proc. w 16-49 oraz 8,31 proc. w 16-59. Produkcja straciła 210 tys. widzów.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 20” straciły 210 tys. widzów