SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP Kobieta przed Polki.pl na czele serwisów kobiecych. oFeminin przed Kafeterią, Party.pl i Styl.pl (TOP10)

Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanie najpopularniejsza jest sekcja Kobieta portalu WP.pl, wyprzedzająca Polki.pl i oFeminin.pl. Dział kobiecy Fakt.pl ma wyższą odwiedzalność od analogicznych sekcji Onetu i Interii, a wśród witryn tytułów prasowych Party.pl wyprzedza Wysokieobcasy.pl.

W czerwcu dział Kobieta portalu WP.pl odwiedziło 4,16 mln realnych użytkowników, czyli 14,86 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 34,6 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 14 minut i 9 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest liderem wśród serwisów kobiecych we wszystkich tych statystykach. Zajmujące drugą pozycję Polki.pl (Grupa Edipresse) zanotowały 3,9 mln użytkowników, 12,36 mln odsłon oraz minutę i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a oFeminin.pl (grupa Ringier Axel Springer Polska) przy 2,74 mln użytkowników miał 7,72 mln odsłon oraz minutę i 37 sekund średniego czasu korzystania.

W zestawieniu oprócz WP.pl znalazły się inne portale ogólnotematyczne ze swoimi sekcjami dla kobiet. Na Fakt.pl (grupa Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował w czerwcu 2,7 mln użytkowników i 13,22 mln odsłon), na Onecie - 2,64 mln użytkowników i 8 mln odsłon, a na Interii - 1,97 mln użytkowników i 12,07 mln odsłon.

Natomiast jeśli chodzi o wydawców, to Ringier Axel Springer Polska ma trzy witryny w zestawieniu, a kilku innych - po dwie. Do Grupy Edipresse oprócz Polki.pl należy Party.pl (ten drugi serwis miał w czerwcu 2,07 mln użytkowników i 7,51 mln odsłon), do Grupy Wirtualna Polska - także Kafeteria.pl (2,49 mln użytkowników i 10,79 mln odsłon), a do Grupy Interia.pl - także Styl.pl (1,73 mln użytkowników i 6,97 mln odsłon).

Party.pl jest najpopularniejszą w internecie kobiecą marką prasową, zdecydowanie wyprzedza Wysokieobcasy.pl (Agora), które zanotowały 1,58 mln użytkowników i 4,16 mln odsłon.

W skali miesiąca pięć czołowych serwisów zanotowało spore spadki odwiedzalności. Kobieca sekcja WP.pl straciła 3,04 pkt proc. zasięgu, 5,57 mln odsłon oraz minutę i 39 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (to odpowiednio 17, 13,9 i 10,4 proc. w dół), a Polki.pl - 1,64 pkt proc. zasięgu, 1,2 mln odsłon oraz 14 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,5, 8,9 i 10,7 proc. w dół).

W przypadku oFeminin.pl zasięg zmalał o 0,66 pkt proc. (czyli 6,3 proc.), a liczba odsłon o 2,55 mln (24,8 proc.), a w przypadku kobiecego działu Fakt.pl zasięgu poszedł w dół o 1,18 pkt proc. (10,9 proc.), a liczba odsłon o 2,19 mln (14,2 proc.). Natomiast sekcja Onetu dla kobiet straciła 0,38 pkt proc. zasięgu, 1 mln odsłon i 40 sekund średniego czasu korzystania (to 3,9, 11,2 i 13,5 proc. w dół), a Styl.pl - 0,89 pkt proc. zasięgu, 3,21 mln odsłon oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania (12,6, 31,5 i 20,6 proc. w dół).

Za to Wysokieobcasy.pl zyskały 1,12 pkt proc. zasięgu i 763,6 tys. odsłon (to 24,8 i 22,5 proc. w górę) przy niewielkim spadku przeciętnego czasu spędzonego przez użytkowników (o 8 sekund, czyli 6,4 proc.). W przypadku Party.pl co prawda zasięg wzrósł o 0,54 pkt proc. (7,9 proc.), ale liczba odsłon zmalała o 1,78 mln (19,2 proc.), a średni czas korzystania o 57 sekund (29,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: WP Kobieta przed Polki.pl na czele serwisów kobiecych. oFeminin przed Kafeterią, Party.pl i Styl.pl (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl