SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział programu w grupie 4+ wynosi 12,16 proc., zaś w 16-49 jest jeszcze niższy i kształtuje się na poziomie 7,04 proc. Rok temu w paśmie nadawania audycji (niedziele 13.10, raz 14.10) TVP 1 gromadziła 1,32 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 13,77 proc. i 10,70 proc.

W czasie emisji “Siary w kuluarach” TVP 1 zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest siostrzana TVP 2, nadająca filmy fabularne i raz “Familiadę” z udziałem wynoszącym 22,82 proc., zaś na trzecim miejscu jest Polsat (“Jaś Fasola”, filmy, „Formuła 1”; 13,94 proc.). TVN wyprzedza Dwójkę tylko minimalnie, bo ma 12,79 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że program oglądają głównie kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

“Siara w Kuluarach” to podana w rozrywkowej formie cotygodniowa relacja z tego, co Janusz Rewiński i dziennikarka TVP Info Jolanta Fudala zaobserwowali w tytułowych kuluarach polskiego Parlamentu.

Na razie emisja programu została wstrzymana, ponieważ Kancelaria Sejmu zabroniła jego ekipie wejścia do budynku Parlamentu, uznając, że "sposób realizacji programu i prezentowane w nim treści naruszają powagę Sejmu". Jak informuje biuro prasowe TVP, we wtorek Piotr Klatt z redakcji rozrywki TVP 1 ma spotkać się w tej sprawie z przedstawicielami Sejmu. Po tym spotkaniu zapadnie decyzja, czy powstaną kolejne odcinki.


Oglądalność “Siary w kuluarach” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
12-09-2010 13:13 1 157 806 13,81% 7,23%
19-09-2010 14:23 970 075 10,16% 5,58%
26-09-2010 13:13 1 216 263 12,88% 8,16%
03-10-2010 13:12 1 072 616 11,90% 7,11%
Średnia   1 106 078 12,16% 7,04%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 2 075 998 22,82%
Polsat 1 267 816 13,94%
TVN 1 163 669 12,79%
TVP 1- Siara w kuluarach 1 106 078 12,16%


Profil widowni audycji

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 47,70% 99
  Kobiety 52,30% 101
Wiek  4-9 1,94% 33
   10-15 0,85% 12
  16 - 19 0,69% 12
  20 - 24 2,81% 34
  25 - 29 2,31% 26
  30 - 34 4,88% 60
  35 - 39 6,09% 86
  40 - 44 3,12% 48
  45 - 49 6,01% 84
  50 - 54 9,65% 117
  55 - 59 12,36% 163
  60+ 49,30% 253
Wlk. miasta Wieś 41,85% 107
  < 50 tys. 26,85% 111
  50-100 tys. 7,88% 92
  100-200 tys. 3,95% 49
  > 200 tys. 19,47% 96
Zawód Top management 4,41% 57
  Pracownicy średniego szczebla 8,48% 59
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,59% 87
  Emeryci 59,50% 239
  Inni 10,02% 31
Wykształcenie Podstawowe 59,18% 129
  Średnie 30,32% 102
  Wyższe 7,72% 68
  Inne 2,79% 21


 

Dołącz do dyskusji: “Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania Wolska
Dureń Gadowski wszystko popsuje...
21 12
odpowiedź
User
emeryt_59
Na bardzo kiepściutkim poziomie program. Sam Sejm jest często wystarczająco rozrywkowy, więc dodatkowe atrakcje , w dodatku na tak żenującym poziomie zbędne.
0 0
odpowiedź
User
sawbona
Nie Jolanta a JOANNA FUDALA
20 12
odpowiedź