Sigma Bis, a nie Value Media będzie kupować media dla TVP
Agencja mediowa Sigma Bis wygrała przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Ostatnio za to odpowiadała agencja Value Media (Group One).
Sigma Bis w przetargu pokonała dwie konkurencyjne agencje: Arena Media (Havas Media Group) i Value Media (Group One).
Koniec Value Media
Wygrana Sigma Bis oznacza koniec dotychczasowej współpracy Value Media z TVP - agencja ta zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do końca kwietnia br. - wtedy bowiem wygasła umowa zawarta po wygranym przez Value Media przetargu.
Jak informowaliśmy kilka dni temu początkowo to Value Media wygrała przetarg, jednak po złożeniu zażalenia przez Arena Media, Telewizja Polska zdecydowała się odrzucić ofertę tej agencji. Dlaczego? Powodem miała być "rażąco niska cena" dla realizacji kampanii outdooru. W trakcie postępowania odwoławczego Value Media informowała, że to oferty pozostałych agencji są "rażąco wysokie", a zaoferowana przez nią cena to wynik bycia "czołowym domem mediowym w Polsce".
Sigma Bis na rok
Nowa umowa z Sigma Bis zostanie zawarta na rok.
W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, a nie Value Media będzie kupować media dla TVP