Sigma Bis zajmie się obsługą kampanii kancelarii premiera w prasie
Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w prasie do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 1 milion złotych.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych działań będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacja zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Chodzi o zakup powierzchni reklamowej w dziennikach, tygodnikach, dwutygodnikach i miesięcznikach, ogólnopolskich i lokalnych.
Oferty w nim złożyły dwie agencje: Media Group i Sigma Bis - obie zaproponowały taką samą cenę: 984 tys. zł.
KPRM do współpracy wybrała Sigmę Bis, co oznacza, że agencja ta będzie kontynuować współpracę z kancelarią premiera w tym zakresie - obecnie zajmuje się zakupem prasy do jej kampanii po przetargu wygranym w 2022 roku.
Wśród wskazanych przez KPRM dzienników ogólnopolskich są "Dziennik Gazeta Prawna", "Fakt", "Gazeta Polska Codziennie", "Nasz Dziennik", "Puls Biznesu", "Rzeczpospolita" i "Super Express".
Wśród tygodników Kancelaria wskazała takie tytuły, jak "Chwila dla ciebie", "Gazeta Polska", "Gość Niedzielny", "Niedziela", "Tygodnik Solidarność", "Sieci", "Tele Świat", "Tele tydzień", "To & Owo TV", "Twoje imperium", "Tygodnik do Rzeczy", "Idziemy" i "Życie na gorąco".
Na liście gazet lokalnych jest kilkadziesiąt tytułów, głównie są to tytuły wydawane przez Polska Press Grupę, której właścicielem jest Orlen, większościowy udziałowiec agencji Sigma Bis.
Sigma Bis firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis zajmie się obsługą kampanii kancelarii premiera w prasie