Silniejsza "Pani Domu"
Pani Domu umacnia swoją pozycję
Wydanie "Pani Domu" z 19.maja tego roku zanotowało rekordową sprzedaż na poziomie 640 000 egzemplarzy (dane wydawcy).
- Ten sukces dodatkowo wzmacnia naszą pozycję na rynku - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych Axel Springer Polska.
- Pod względem sprzedaży w pierwszym kwartale b.r. zajmujemy mocne drugie miejsce. W obliczu znaczących przetasowań w segmencie (tygodnik Naj spadł na ostatnie miejsce wśród czterech klasycznych tygodników kobiecych - dane ZKDP) Pani Domu ma bardzo stabilną pozycję.
Rozpowszechnianie płatne razem za pierwszy kwartał 2003 roku według danych ZKDP wyniosło: Przyjaciółka 527 793, Pani Domu 396 161, Tina 384 617, Naj 372 973.
Dołącz do dyskusji: Silniejsza "Pani Domu"