SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Silniejszy G+J Polska

Wzmocnienie sprzedaży reklam w G+J Polska

Do Grupy Reklamy w G+J Polska dołączyły dwie osoby z Marquard Media - Katarzyna Młyńska i Ewa Zawadzka-Stępniak. Obie panie zajmowały się sprzedażą reklam we wszystkich tytułach wydawnictwa (Cosmopolitan, CKM, Playboy, Shape i Voyage). W G+J Katarzyna Młyńska wzmocniła strukturę sprzedaży miesięcznika Claudia, natomiast Ewa Zawadzka-Stępniak tygodnika Gala.

Natomiast Piotr Jeziorowski od 1 lipca objął stanowisko Automotive Manager (Glamour, Claudia, Gala, Naj, Rodzice, Moje Mieszkanie i Moje Gotowanie). Wcześniej pracował w strukturach Gali na stanowisku Advertising Brand Manager.

Elżbieta Hołubka, Zastępca Dyrektora Grupy Reklamy i Marketingu powiedziała:

- Poszukujemy optymalnych rozwiązań. Wszelkie zmiany w Grupie Reklamy zorientowane są na ciągłe polepszanie obsługi naszych Partnerów Reklamowych. Liczymy, że dzięki takim zabiegom stale będziemy osiągać najlepsze na rynku wyniki w pozyskiwaniu reklam.

Dołącz do dyskusji: Silniejszy G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl