Skrzydlata Gazeta
Na dzisiejsze wydanie Dział reklamy "Gazety Wyborczej" przygotował niestandardową formę promocji Škody, z okazji 100-lecia jej istnienia.
Cztery „skrzydełka” z kalki na okładce „Wyborczej” i w jej środku, a pod nimi dalszy ciąg reklamy. Nakład wydania 515 tys. egz.
"Nowa forma reklamy zaproponowana przez „Gazetę Wyborczą” bardzo odpowiada potrzebom komunikacyjnym Škody. Cieszymy się z faktu, że marka Škoda odgrywa kluczową rolę na polskim rynku motoryzacyjnym. W drugie stulecie marki wchodzimy z sukcesem, a sukces ten zawdzięczamy olbrzymiemu zaufaniu, którym konsumenci codziennie obdarzają markę Škody. Chcemy im podziękować na łamach „Gazety” w szczególnej formie" - powiedział PR Manager Škody, Tomasz Piasny.
Dział Reklamy „Wyborczej” zapowiada kolejne nietuzinkowe formy reklamy.
Dołącz do dyskusji: Skrzydlata Gazeta