Słaba jakość wideo online zniechęca internautów
60 procent amerykańskich internautów oglądających przynajmniej razw tygodniu wideo online nie zamierza odwiedzać ponownie stron,które oferują słabą jakość klipów.
Tak wynika z badania JupiterResearch przeprowadzonego nazlecenie Akamai Technologies.
Połowa niezadowolonych użytkowników stwierdziła, że w takimprzypadku kieruje się do konkurencyjnych serwisów. Ponad 1/4respondentów za mało prawdopodobne uznała, że w przyszłościponownie odwiedzi stronę oferującą słabej jakości materiaływideo.
Największym źródłem frustracji dla odwiedzających internetoweserwisy wideo jest opóźniony start danego klipu i przerwyspowodowane buforowaniem danego materiału.
Z kolei ponad 40 procent badanych stwierdziło mniejszezainteresowanie treściami wideo online ze względu na bogatszedoświadczenia jakiego doznają oglądając materiały na ekranachswoich odbiorników telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Słaba jakość wideo online zniechęca internautów