Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji
47 procent konsumentów nie wie czy ich operator komórkowy posiada w swojej ofercie usługę mobilnej telewizji i wideo.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez serwis Zoomerang dla firmy QuickPlay Media, w którym udział wzięło 500 użytkowników telefonów komórkowych z USA w wieku od 18 do 34 lat - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Najważniejszym powodem, dla którego użytkownicy nawet nie sprawdzają mobilnego wideo i mobilnej telewizji, jest ich przekonanie, że usługi takie są dla nich za drogie. Na taką przyczynę wskazało 43 procent respondentów.
Według firmy QuickPlay Media, operatorzy komórkowi wykonali dobrą pracę w związku z obawami klientów o zbyt wysoki koszt takich usług, poprzez wprowadzenie dogodnych planów taryfowych. Teraz jednak, w związku z coraz większą dostępnością zaawansowanych urządzeń mobilnych, szybszych sieci i wysokiej jakości treści, muszą oni wzmóc działania marketingowe zachęcające do korzystania z mobilnych mediów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji