Śląskie szuka agencji do realizacji Industriady 2015
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego szuka w przetargu agencji, która zajmie się organizacją i promocją Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2015. W ub.r. za działania te odpowiadała firma Business Consulting.
Industriada, czyli święto Szlaku Zabytków Techniki w tym roku odbędzie się 13 czerwca br. Będzie to szósta edycja tego wydarzenia. W organizację ubiegłorocznej Industriady włączyło się 530 podmiotów. Festiwal odbywał się w 24 miejscowościach całego województwa i przyciągnął ponad 77 tys. osób, które mogły uczestniczyć w 335 przygotowanych na ten dzień wydarzeniach.
Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla władz woj. śląskiego do końca lipca br. Zajmie się m.in. przygotowaniem materiałów promocyjnych, broszury, ulotek, produkcją 15- i 30-sekundowych spotów radiowych, działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego i obsługą public relations.
W ub.r., podobnie jak rok wcześniej, organizacją i promocją Industriady zajęła się firma Business Consulting. Budżet ubiegłorocznej kampanii promującej to wydarzenie wyniósł 676 tys. zł. Media do kampanii planował i kupował, wybrany w oddzielnym przetargu, dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Śląskie szuka agencji do realizacji Industriady 2015