Ślimak Turbo i kot ze „Shreka” reklamują teleTOON+
Kanał teleTOON+ w piątek 14 sierpnia br. rusza z nową kampanią reklamową, w której wystąpią postaci ze studia DreamWorks. Akcja pod hasłem „Włączamy gwiazdy do zabawy!” realizowana będzie w kinach, telewizji i internecie.
Działania wykorzystywać będą wizerunki ślimaka Turbo z popularnego filmu pokazywanego na srebrnym ekranie oraz Kota w butach znanego z kultowego „Shreka”.
- Kampania skierowana jest do młodego odbiorcy - ma go rozśmieszyć i zaciekawić, a dobrze znani dzieciom bohaterowie zachęcają do włączenia naszej stacji oraz wejścia na stronę internetową poświęconą tym produkcjom - mówi Anna Gryglewicz, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+.
Pierwsza odsłona akcji, która zakończy się 6 września br., będzie wspierać serial „Turbo Fast”, emitowany w stacji od 24 sierpnia br. Kolejna część kampanii planowana jest na październik i będzie towarzyszyła premierze serialu „Przygody Kota w butach”. Obie produkcje pojawią się w nowym paśmie o godz. 17.00, gdzie emitowane będą kreskówki oparte na kinowych hitach wytwórni DreamWorks.
Kampania reklamowa realizowana będzie w telewizji (kanały tematyczne platformy nc+), internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, strony z grami, Facebook) i kinach (Multikino, Cinema City).
Akcje przygotował dział kreacji nc+ Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Ślimak Turbo i kot ze „Shreka” reklamują teleTOON+