Słupsk z nową identyfikacją wizualną, logo w formie gryfa (wideo)
Słupsk zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie nawiązującą do herbu miasta w formie gryfa. Zaprojektowała ją agencja Rio Creativo.
Nowa identyfikacja Słupska jest oparta na postaci gryfa i trzech ramionach rzeki Słupi, co ma symbolizować bogatą tradycję i historię miasta. Z drugiej strony charakteryzuje się nowoczesnym designem. Bardzo podobnie będzie funkcjonować w różnych postaciach: od pieczątek urzędniczych do materiałów reklamowych.
Nowy system identyfikacji ma być elastyczny i wielowymiarowy oraz uprościć komunikację z różnymi grupami odbiorców: obywatelami, turystami, przedstawicielami administracji publicznej czy inwestorami.
Nowa identyfikacja jest stopniowo wdrażana w przestrzeni miejskiej Słupska. Korzystają już z niego instytucje, spółki miejskie i inne podmioty.
Zaprojektowaniem identyfikacji zajęła się agencja Rio Creativo.
Dołącz do dyskusji: Słupsk z nową identyfikacją wizualną, logo w formie gryfa (wideo)