SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Smakowanie Małopolski' rusza w Discovery (wideo)

W kanałach Discovery wystartowała kampania promocyjna województwa małopolskiego. Akcja pod hasłem "Smakowanie Małopolski" obejmuje krótkie programy, konkurs, pozaantenowy event i kampanię outdoorową.

Głównym elementem niestandardowej kampanii promocyjnej województwa małopolskiego w kanałach Discovery jest seria krótkich programów, w których mieszkańcy tego regionu opowiadają o swoim życiu. Jednocześnie prezentowane są atrakcje turystyczne Małopolski, m.in. Tyniec, Dunajec oraz szlak architektury drewnianej. W ramach akcji pod hasłem "Smakowanie Małopolski" prowadzony jest również konkurs, którego finał odbędzie się 29 i 30 sierpnia w Krakowie. W czasie tego eventu wystawcy i producenci różnorodnych przetworów z Małopolski będą częstować swoimi produktami, a z warzyw i owoców zostanie ułożono 4-metrowa kopia portretu królowej Bony.




W ramach akcji zaproszenie na imprezę w Krakowie w formie spotu - przygotowanego przez agencję Studio W., która organizuje również sam event - jest emitowane w Discovery Chanel, Discovery World i Discovery Historia, a relacja z niej zostanie nadana w tym ostatnim kanale. Ponadto będzie pokazywany film promujący Discovery Historia z serii "Miejsca", który zrealizowano w Małopolsce. Natomiast działania outdoorowe obejmują po tysiąc billboardów i citylightów w największych miastach. Cała kampania potrwa do końca września.

Dołącz do dyskusji: 'Smakowanie Małopolski' rusza w Discovery (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl