Smart AdServer z odświeżoną identyfikacją
Smart AdServer zmienia swoją identyfikację wizualną. W najbliższym czasie firma wprowadzi też nowe usługi.
Nowa identyfikacja wizualna firmy adserwerowej Smart AdServer jest oparta na prostocie i elegancji oraz bogatej i dynamicznej kolorystyce. Taka tożsamość ma odzwierciedlać koncentrację spółki na potrzebach klientów oraz doradztwie. Celem tego rebrabdingu jest prezentowanie wizerunku firmy jako podmiotu ważnego na rynku międzynarodowym w zakresie innowacji i usług.
Nowa identyfikacja Smart AdServer została stworzona dzięki współpracy z Valentinem Joosem, doradcą w zakresie strategii marki i komunikacji, oraz MadeleineCreative, grupą branddesignu. Firma po raz pierwszy po rebrandingu zaprezentuje się na targach Demexco w Kolonii. W najbliższym czasie odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone na stronie internetowej Smart AdServer, a wraz z tym pojawi się nowa oferta spółki.
Dołącz do dyskusji: Smart AdServer z odświeżoną identyfikacją