SMG/KRC zbada programy TVP
Instytut SMG/KRC Poland - Media przeprowadzi dla TVP badaniadotyczące rewitalizacji emitowanych w Telewizji Polskiej programów.
Firma wygrała w przetargu ogłoszonym przez spółkę. Brało w nimudział w sumie dziewięć agencji badawczych. Poza SMG/KRC Poland -Media były to m.in. ARC Rynek i Opinia, GfK Polonia, TNS OBOP i PBSDGA.
Projekt, który nosi nazwę "Realizacja badań jakościowychdotyczących rewitalizacji emitowanych programów (audycji)/ formatówTVP" ma na celu rewitalizację istniejących programów publicznegonadawcy pod kątem lepszego spełnienia oczekiwań widzów. Ma onprzyczynić się także do wzrostu ich oglądalności i udziałów orazpomóc w wyborze optymalnych działań promocyjnych dla analizowanychaudycji.
Badania zostaną przeprowadzone metodami jakościowymi nawybranych programach z różnych gatunków (audycje rozrywkowe,publicystyczne, dla dzieci, seriale itp.). Proponowane techniki tom.in. zogniskowane wywiady grupowe, indywidualne wywiadypogłębione, mini-grupy, oraz wywiady etnograficzne. Projekt będzierealizowany do końca roku.
Dołącz do dyskusji: SMG/KRC zbada programy TVP