SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smirnoff z Leo

Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę marki Smirnoff.

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii BTL dla dwóch wariantów wódki Smirnoff: Vladimir i Import. To już szósty wygrany przetarg Leo Burnett Warszawa w 2005 roku.

Rozstrzygnięty w bieżącym tygodniu przetarg, do którego firma Diageo, właściciel marki Smirnoff, zaprosiła 4 agencje, obejmował przygotowanie strategii komunikacji i pozycjonowania obu wariantów wódki we właściwych segmentach rynku. W wyniku analizy jakości zwycięskiej oferty Leo Burnett, Diageo zdecydowała się rozszerzyć współpracę z agencją powierzając jej realizację kompleksowego programu promocji BTL produktów Vladimir i Import pod wspólną marką Smirnoff. Zakres działań agencji obejmie komunikację konsumencką oraz działania marketingowe skierowane do klientów Diageo Polska.

"Spośród przedstawionych przez agencje rozwiązań, propozycja przygotowana przez agencję Leo Burnett najpełniej odpowiadała celom briefu i naszym oczekiwaniom w sferze kreatywnego podejścia do trudnego tematu. Była tez przygotowana na najwyższym poziomie pod względem walorów estetycznych" powiedziała Joanna Ulanowska-Tabała, dyrektor Marketingu Diageo Polska

"Cieszy mnie coraz szerszy zakres współpracy agencji z grupy Leo Burnett z firmą Diageo, która współpracuje już z Arc Worldwide i 180oPublic Relations. Powierzenie nam strategicznej obsługi marki Smirnoff to oznaka rosnącego wobec nas zaufania klienta." - komentuje wygraną Jarek Ziębiński, szef Leo Burnett Warszawa oraz CEO grupy w Europie Centralnej i Wschodniej.

Umowa o współpracę przewiduje zaangażowanie Leo Burnett w okresie minimum 12 miesięcy. Strony nie ujawniają wysokości budżetu. Kontrakt z Diageo to dla Leo Burnett Warszawa szósty, pozyskany od początku roku klient. W 2005 r. agencja podjęła także współpracę z Hoop, Velux, Statoil, Electro World oraz Beck's.

Dołącz do dyskusji: Smirnoff z Leo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl