Smyk reklamuje odzież Cool Club dla dzieci wracających do szkoły (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa odzieży dziecięcej Cool Club dostępnej w sklepach Smyk. Akcja, związana z powrotem dzieci do szkoły, została przygotowana przez firmy GonnaBe, Star Media i Solski Burson-Marsteller.
Spot Cool Club pokazuje beztroską radość i zabawę dzieci ubranych w odzież tej marki z kolekcji Back To School, która właśnie trafiła do sprzedaży i będzie dostępna w promocyjnych cenach do 6 września (obejmuje ubrania, obuwie, i akcesoria dla dzieci mających do 14 lat).
Reklama od 17 sierpnia przez trzy tygodnie będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. stacje z oferty TVN i Polsatu, a także Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet). Kampania obejmuje też prasę (magazyny lifestylowe, m.in. „Viva!”, „Party”, „Show”, „Grazia”, „Gala”), internet (aktywności na profilach Smyka na Facebooku i YouTube) oraz same sklepy Smyk (materiały BTL).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja GonnaBe, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media, a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: Smyk reklamuje odzież Cool Club dla dzieci wracających do szkoły (wideo)