Sokołów partnerem trasy koncertowej sanah
Marka mięsna Sokołów została partnerem rozpoczynającej się właśnie trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. Firma będzie obecna podczas wszystkich koncertów, które odbędą się w 11 miastach Polski.
Ostatnio wydany album sanah „Uczta” nawiązuje tytułem do miłego spędzania czasu i wspólnego zasiadania przy stole. Premierze albumu towarzyszy trasa Uczta Tour ‘22. To cykl 12 wyjątkowych koncertów, które odbywać się będą w kolejne wiosenne wieczory w Gdańsku, Poznaniu, Tarnowie, Gliwicach, Lublinie, Toruniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie i Warszawie.
Sokołów został partnerem tej trasy koncertowej.
Zobacz: Sokołów partnerem ESL Mistrzostw Polski
Kabanosy sanah
- Jako jeden z liderów w naszej branży, jesteśmy otwarci na nowe formy promocji naszej marki – mówi Maciej Częścik, wiceprezes ds. mandlu i marketingu w Sokołów. – Chcemy też skutecznie docierać do młodych konsumentów, stawiając na nowe aktywności w tym obszarze. Dlatego niezmiernie cieszymy się z takiej formy współpracy, jaką jest partnerstwo trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. W ten sposób możemy aktywnie towarzyszyć młodym ludziom podczas wydarzeń, z którymi wiąże się tak wiele pozytywnych emocji - dodaje.
Zobacz: Sanah i Antoni Królikowski witają sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)
Sokołów przygotował również dla fanów piosenkarki limitowaną wersja kabanosów „Kabanosiki” sanah. Produkty z limitowanej serii będzie można nabyć w trakcie koncertów oraz w wybranych sklepach firmowych Sokołów i Gzella w miastach, w których odbywać się będą koncerty. Punkty sprzedaży zostaną oznakowane plakatami informującymi o akcji.
Dołącz do dyskusji: Sokołów partnerem trasy koncertowej sanah